Ready Stock – Jamu Ratu Dara – Untuk Kesihatan Dalaman Wanita

Ketat? Rapat? Mantap? Sihat Dalaman? Jamu Ratu Dara jawapannya!
KINI JRD BERWAJAH BARU!!!!
MENDAPAT KELULUSAN KKM(KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA)
LABEL LEBIH HEBAT!
PACKAGING CUN!
STYLO BEB, DAH MASUK MAJALAH PON, CAYELAH!!

Special untuk wanita dan para suami yang sayangkan isteri..untuk kebahagian bersama..
Anak dara pun boleh makan jugak yer..

Ramuan :
Manjakani, Kacip Fatimah, Akar Serapat, Rempah Ratus dll.

Memperkenalkan jamu warisan nenek moyang Jamu Ratu Dara.Terbukti sejak dari tahun 1970an lagi. Diadun dengan herba khusus untuk wanitayang diamalkan sejak turun temurun. Warisan dari nenek moyang yang merupakan pengamal ubatan herba..

Adakah anda??

• Selalu rasa rendah diri dengan suami sebab prestasi anda tak hebat cam dulu?
• Kurang keyakinan dalam tak dpt bg memberikan servis terbaik untuk suami mcm dulu2?
• Asyik rasa tak selesa sebab keputihan melampau?
• Sering lesu dan lemah urat badan?
• Kulit kusam jek tak de seri langsung?

Jika anda tergolong dalam golongan di atas, kami ada jawapannye..
Jamu ini 100% diperbuat dari herba dan rempah ratus.Boleh mengatasi pelbagai masalah yang dialami oleh wanita. Untuk mendapatkan hasil yang menakjubkan, Jamu Ratu Dara perlu diamalkansecara konsisten.
Hasilnya akan terpancar pada wajah dan tubuh badan anda terasa lebih segar dan sihat sentiasa.. Insyallah…

ANTARA KHASIAT JAMU RATU DARA

• Sgt berkesan utk merapatkan serta memantapkan lagi vagina. Kompem
ketat dan padat dan panas je kat dalam tu.. Grip akan jadik luar biasa!!..
Mcm anak dara balik tau!

• Sgt berkesan memulihkan masalah keputihan, kegatalan dan bau2 yang
kurang enak di vagina..

• Mengawal lendir dan lelehan vagina..

• Menambahkan tenaga dan melancarkan perjalanan darah.

• Merawat keletihan dan tidak bermaya. (Letih2 badan tu elok la makan..)

• Melawaskan pembuangan air besar dan kecil.

• Boleh mencegah barah payudara dan rahim.

• Memulih otot dalaman faraj. (Sgt sesuai untuk wanita lepas bersalin)

• Awet muda. Boleh menghaluskan dan mencantikkan kulit (Muke jadi merah2
gitu..)

Tips dan cara pemakanan yang di sarankan adalah seperti berikut :

UNTUK YANG SUDAH BERKAHWIN :

1. Makan 2 kapsul pagi (selepas sarapan) & 2 kapsul sebelah malam utk 1 mggu yg pertama.

2. Minggu ke-2 dan seterusnya, makan 2 kapsul sekali mkn setiap hari sehingga datang bulan.

3. Datang bulan (Haid) perlu hentikan pengambilan JRD.

4. Selepas habis Haid, ulangi langkah2 diatas kembali.
*Pada bila-bila masa sahaja, anda boleh menambah dos kepada maksima 4 kapsul sehari sekiranya anda perlukan ekstra tenaga, ekstra rapat, alami keputihan yg ekstra & perlukan ekstra khasiat-khasiat lain di dalam JRD. Badan anda, hanya anda yg tahu.

UNTUK YANG BELUM BERKAHWIN (ANAK DARA / GADIS) :

1. Makan 1 kapsul pagi (selepas sarapan) & 1 kapsul sebelah malam utk 1 mggu yg pertama.

2. Minggu ke-2 dan seterusnya, makan 1 kapsul sekali mkn setiap hari sehingga datang bulan.

3. Datang bulan (Haid) perlu hentikan pengambilan JRD.

4. Selepas habis Haid, ulangi langkah2 diatas kembali.

*Pada bila-bila masa sahaja, anda boleh menambah dos kepada maksima 4 kapsul sehari sekiranya anda perlukan ekstra tenaga, ekstra rapat, alami keputihan yg ekstra & perlukan ekstra khasiat-khasiat lain di dalam JRD. Badan anda, hanya anda yg tahu.

Selamat berJRD ye sayang-sayang..🙂

= Anak dara pun boleh makan Jamu Ratu Dara ni untuk penjagaan awal..Tak rugi apa pun malah boleh menjaga kewanitaan kite ni dari anak dara lagi..=

**Tidak sesuai untuk ibu-ibu mengandung, menyusu bayi, wanita yg dalam period dan pesakit darah tinggi.
*** Banyakkan minum air masak okey..dan digallakkan sebelum telan jrd, bykkan berselawat ke atas nabi, dan niatla utk kesihatan..insyaAllah mujarab.

Harga Jualan :
RM 30 (Semenanjung Malaysia)
RM 35 (Sabah Sarawak)

Poslaju ke:

Semenanjung Malaysia : RM 6
Sabah Sarawak : RM 8

PROMOSI!!!!! **Free postage jika beli 2 botol utk seluruh malaysia

This entry was posted in Jamu Ratu Dara. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s